Friday, August 26, 2011

cerita cinta #9

ehem. nak sambung kisah budak bulat tu.




dia suka kacau saya. di KOOP , dewan selera. sumpah annoy!




last dia di Maktab, ada ddiner sebelum convo esoknya. class kami jadi organizer + waiters+ segala benda untuk malam dinner tu. memang happening.




bila saya nak basuh pinggan, kawan kelas datang kata si dia mahu bergambar. apa hal pulak budak bulat ni mahu gambar ngan aku, hiesh. okey, bergambar la. dia letak tangan atas bahu. eh, lebih-lebih pulak. saya alih. dia sengih. bila nak snap 1, 2 dan 3, terus die pegang bahu dan gamabr tercipta. malangnya, sampai sekarang saya tak pernah nampak gambar tu. katanya hilang bila dia pindah rumah. nasib baik. tapi malunya kalau FMIL pernah jumpa. isk.




esok, hari dia convo. lepas habis majlis boleh dia ajak saya bergambar sakan kat bilik darjah. tergamam budak junior tu amek gambar dia dengan pelbagai gaya tu. sabar je lah. dan malang juga, gambar tu saya tak pernah tengok pun :0




usai PMR, dia tak kembali lagi. dia tak nak. tapi dia ada suarakn nak jadikan saya adik angkat dia. siap tulis surat lagi. dengan ber selotape bagai dengan pena color pink striking. adeh. malu masa ambil surat kat opis. ces.




time raya dia ada pos duit raya. dalam masa beradik dan abang angkat ni, saya dah couple dengan 3 or empat orang, kot. sebab memang tak sangka kami akan berperasaan lebih.




sampailah masa saya kat UIA PJ, dengan berbagai masalah, dia banyak datang membantu. masih berstatus adik dan abang sebenarnya. cuma ada insiden yang buat kami tukar status. ^_^

No comments: