Monday, August 8, 2011

Telekung hantaran saiz Syanie

Serius. Bukan nak mengutuk Syanie. Tapi en. Bakal Tunang sungguh buat lawak. Asalnya, telekung tidak ada dalam senarai hantaran ‘For Her’. Tapi dek kerana FFIL berhajat nak beri saya telekung dan Quran/ Tafsir dan sejadah, kenalah dia mencari.




Nak jadi cerita, dia tak reti nak beli telekung. Bagi dia telekung ni ada saiz S, M dan L. dia call tanya saya pakai saiz apa. Saya pelik la. Apa hal pulak telekung ada saiz ni. siap hold call, tanya kakak opis 'kak, kita punya telekung ada saiz ke selama ni?'




Saya kata, cakap je nak telekung untuk perempuan dewasa, sama je saiz nya. Dia kata, betul ke? Nanti dia bagi saiz syanie macam mana? Adeih, sayang. Kalau minta saiz besar, dia bagilah yang besar. Tapi bisa, saiz normal je. Semua permepuan boleh pakai saiz yang sama. Ajaib kan telekung ni?

4 comments:

anaztasias nora aira said...

eh eh telekung ada saiz ek? eheh tak tahu pung. salam kenal b2b. saya b2b pahang. boleh kita exchange link :)

nora aira
http://norapurplebridez.blogspot.com

Miss Sunshine said...

hahaha.. kelakarlah.. saiz syanie pun ok sebab syanie dah kurus kan... hihi.. ^_^

hanys said...

Ad salam nora. Selamat bkenalan... Nnt kita link awk ye. Teleking tkda saiz kn?. Hehe except utk bdk kecik..

hanys said...

Tula hana.. Ms dia call tnya tu mmg hanys gelak besar kt opis.. Haha