Monday, September 26, 2011

Review: Make up E-day



Assalamualaikum, all B2B, followers and silent readers..



Nak review Make Up masa e-day pula.



Serius, saya tak pernah make up se heavy ni. Rasa ,macam sangat takut untuk meninggalkan spekmata. Sebab saya rasa sangat cun dengan spek. Haha. Jangan muntah, please.




Dah lah tak pernah jumpa dengan MUA tu. Okey, MUA tersebut namanya Kak Ana. Macam yang saya pernah cakap, saya ambil package sekali dari Butik Ratu Sehari, Jerantut. Senang cerita, all under in one roof.



Saya pesan siap-siap, saya pakai spek, mata saya kecik. Kak Ana, tolonglah bagi Nampak elok. Haha.



Alhamdulillah, from this Anis yang not so gorgeous..

















To this,











Alhamdulillah. Make up nya sangat tahan lama, dari pukul 11 sampai pukul 3 baru saya buang. Tak berpeluh dan cantik. Cuma pakai bulu mata palsu tu, saya rasa tak selesa, rasa macam ada kanopi kat mata. Haha.

5 comments:

ni@ @in said...

congrats awk..
cantik make up..
nampak smooth j(^_^)

hanys said...

Tq awak. Lega sgt make up ok..

sarahhernyzar said...

nice make up... simple and sweet :)

hanys said...

Tq sarah

Miss Shikin said...

manisnya....sweet! :)