Monday, October 3, 2011

The BFF


Assalamualaikum, all B2B, followers and silent readers..


sekarang sudah takut nak menggelar orang BFF. sebab takut syok sendiri, padahal orang tak anggap pun kita BFF dia. heh.
tapi, truthly, saya sangat bahagia bila mereka di atas sanggup datang dari jauh untuk majlis pertunangan saya. its such a overwhelming. macam Hyo Yeon yang disayangi semua orang.
yang berbaju merah saya dah kenal sejak umur 13 tahun. kahwin tahun lepas, saya lah made of honor nya. sekarang dah pregnant 5 bulan. happy sangat. datang dari JB dengan suami. tak diam buat kerja walau dah pesan berkali-kali suh duk diam-diam. makan. tapi dia mana reti diam.
tudung purple, myza, tudung hijau, Nuha dan tudung biru sebelah saya, Sue. semuanya saya kenal masa kat UIAM. Nuha roomate. Myza roomate classmate, dan sue kawan Nuha. yang bebaju biru depan, adalah adik Nurul, Oyin. sama macam Nurul, tak duk diam buat kerja sebab saya angkut dia balik dari hari Jumaat.
serius, kehadiran mereka sangat membahagiakan. tak kisah datang bila dan buat kerja atau tidak. saya sungguh tak terbalas budi mereka. Bahagia~

p/s: masa baked muffin choc, saya tak telepas teringat hajat hati saya nak buatkan ex kawan muffin choc untuk majlisnya~

2 comments:

Hidayati Farhan said...

wahh, untungnya BFF awk dpt rs choc muffin. kidding.

payah nak declare adakah dia bebetul BFF kite kan. heee

p/s: emelkan address awk, kita nak pos kan kad. hehe, jemput dtg

hanys said...

Betul yati.. Sabar je kot. Huhu. Btw kita dh anta address. Tk ada kita dtg yek