Tuesday, December 27, 2011

Doa

Assalamualaikum


kembali bekerja semula! penat juga hujung minggu. bawa family berjalan dan ke Merlimau hantar adik.


pasal Doa, alhamdulillah. Allah Maha Besar. Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk hambaNya. ingat saya pernah cakap mak saya freak out pasal hal akad dulu, majlis kemudian?

ramai suruh saya slow talk dengan mak. saya diam dulu. tapi dalam diam, saya sungguh2 mohon mak saya dan entire family, makcik, aicik both grandmothers, lembut hati.

dan, yeay. mereka setuju. happy:). sekarang cuma tunggu keputusan seorang lagi orang penting. MIL; masih di Aussie. mohon dia tidak freak out. dan mohon lembutkan hatinya.

kalau semua berjalan lancar, tarikh kelahiran nabi menjadi pilihan kami.

doakan kami. :)

4 comments:

ceciter..ceciter said...

semoga doa dimakbulkan...amin

hanys said...

Terima kasih. Nnt klau jd, jmput dtg nikah ye.. Dekat je kn..

Norhasliza Hashim said...

insyaAllah..niat yg baik kan :) xlama je lagi kan? hehehe

http://azilsahashim.blogspot.com/2011/12/contest-cinta-kami.html

hanys said...

Hasliza; a ah tak lama lagi.. Harap2 sume okey.. Amin.