Wednesday, December 7, 2011

Hasilnya..

Hari ahad pagi cuba-cubalah ckp kt mak pasal hal nikah dulu tu.
Hasilnya?
Tak memberangsangkan pun.
Alasan?
Tak lawa la. Nanti dh pregnant la.
Tetiba sentap pulak sbb macam tak hiraukan keselamatan saya. Isk.
Taulah tengah sebok dengan prep untuk adik kawin. Tapi, tapi hal saya pun berat juga.. Ironik, bila saya tak berapa nak kahwin mak duk suh kahwin. Bila nak kahwin mak suh tunggu dulu.
Tak cukup mak, saya ngadu kat ayah. Hehe anak kesayangan.. So, dorang akan berbincang.
Dan semalam mak suh cari borang nikah. Haha... Mak kata leceh sebab kena ambik kat jaip, hiv n bla bla. Haih. Rupanya ada kat tnet je sume borang tu. Hahaha~ ketawa jahat.
Okey. Back to waras. Betul ke decision ni? Tak rasa menyesal ke nanti.?
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: