Monday, December 26, 2011

Perihal Spanx


Masa ain nak kawin lagi dua minggu kami tercari-cari spanx yg boleh dapat secepat mungkin.
As semua tahu, kat dunia nlogger ni ada dua je yang fames. Yang satu dah full. Yang lagi satu kata boleh dpat 13.12 if saya bayar full pada 8.12. Saya mohon dia confirmkan betul- betul sebab ini hal duit dan wedding. Dia kata boleh. Saya minta saiz m sb dia kata ain tu blh pakai m.
Okey. Saya bayar penuh. Sebab memang percaya akan dapat 13.12.
On 13.12, saya emel tanya. Dia kata akan sampai kat dia pada 15.12. Dan akan sampai kat saya padaa 17.12.What? Ain nikah 16.12 di jerantut. Dan kami akan balik kg 14.12. Saya dah gelabah. Nak marah, saya kenangkan dah banyak b2b ambik dengan dia.
Pastu emel n keep emel. Dia kata ada saiz L. Pas fikir2. Saya amek je la saiz L tu since ain pun besar sikit orangnya. Saya amek sendiri di ofisnya.. Haih. Tak pela. Asalkan ada.
Tapi... Since ain dah kurus sebab sempat diet lagi, saiz L tu mcm tak fit enough. Tapi ok je la kot... Cuma kalau dapat fitter, the better.
Kat sini both side salah. Salah kami last minute order. Salah tokey jugak sebab tak menepati kata yang diberi...
Well, baru2 ni ada jumpa dalam AVON. macam spanx jugak. Tapi lagi murah. Wanna try?
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: