Friday, February 24, 2012

Kad Dan Bunting dah siap!

Alhamdulillah.
Leganya kad dah siap.
Semalam balik dari opis bergegas ke puchong ; Kanda Dinda Kad Kahwin. Gila hectic jammed. Tapi manage sampai sebelum kedai tutup.
Untuk belah saya, saya buat 500 je. Then dapat extra dalam 23 kpg. Tapi envelope bagi 16 je.. Hihi. Kena pakai envelope lain la ni.
Masih tak percaya ini kad kahwin kami. Tak percaya tengah melipat kad kahwin sendiri. Terasa macam menolong adik yang nak kahwin je.
Bunting; yang disebut sebagai ban-ting, bukan bun-ting sebab itu mengandung maksudnya, saya tambah rm80 untuk bunting ni. Saya rasa panjang gila kot. Compae tu ain's, rasanya tak sepanjang ni.
Tengok bunting pun rasa tak percaya nak kahwin lagi sebulan. Huhu.
Oh kawan kawan readers sekalian, emailkan alamat korang untuk saya pos kad ye.. Thanx dear!




Published with Blogger-droid v1.7.4

3 comments:

Miss Sunshine said...

nice card and bunting...
lepas ni boleh mula tulis kad dan pos... hehe

butterfly said...

lawalah bunting tu..

silalah percaya anda sudah mahu kahwin...:)


nak pergi jauh.. kat pahang kan??

Hanys Jehari said...

skarang tengah lenguh melpiat kad kahwin.. adeh.. dan mnegumpul alamat dari kawan-kawan... hihi..