Tuesday, April 10, 2012

Besties


Assalamualaikum.
Di saat saya dapat ujian besar dari Allah, kawan kawan ini adalah yang ywrbaik yang sentiasa berada di sisi saya.
Dan saya sangat bersyukur yang tak terhingga bila mereka bersama saya di majlis saya.


Dari kiri oyin yang sampai kul 10 lebih terus tolong mak saya buat sireh junjung dan tido ngan selepasa tgk concert snsd..komawo dongseng!.
Then, najma, kenalan noha.
My bridemaid, myza yang tekun menjalankan tanggungjawab nya. Tq so much dear.
Then noha yang asik duk menyakat aku. Yang tak makan makanan esotik. Hihi.
Dari kanan pula, my besties from 13 years old with her husband. Sedih her baby mahirah takda. Nurul adalah kakak si oyin. Both adik beradik sangat rajin dan baik hati.
Then unexpected guest, wina n husband..kenapa unexpected? Thought she will.come on sunday only, tapi kemunculan nya pd hari sabtu sungguh mengujakan kami.
Seriously, all of u make my day.
Okeh, another pic.


Oh myza, tangan tergeliat buat love sarangae.
Korang... TERIMA KASIH banyak banyak sebab datang dari kejauhan ye. Rasa nak hugs semua tapi ada laki orang. Hik hik.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

cha said...

seronok kn ms kenduri tgk muka kwn2 rapat kita dtg :)

Hanys Jehari said...

Seronok cha.. Rasa bahagia