Tuesday, April 17, 2012

Review: Handboquet

Assalamualaikum.
Review kali ni tentang handboquet or bunga pegang.
As i told before, saya nak guna satu hb saje. Yang masuk untuk baju nikah putih dan sanding hijau.
Jadi, inilah hb saya.


Gambar saya guna hb ni pula.


Dengan baju putih, rasa macam naik sangat. Rasa nak pakai lagi baju putih ni. Hihi.


Dengan baju hijau. Amacam? Ok tak?

The bridal ada juga sediakan hb sendiri. Color putih. Tak tau la cocok tak. Tapi saya pegang juga. Saja nak bagi kelainan.


Apa pendapat korang?
Btw, the hb is from my own hand. Huhu. Buat bunga felt 60 kuntum. Gigih!
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

cha said...

pakai dgn baju nikah hb tu sgt kene. tp dgn baju kaler hijau tu mcm kureng sikit. btw u sgt kreatif :)

Hanys Jehari said...

Haha. Tq cha. Nasib i pkai both hb.. Hihi.