Monday, April 30, 2012

Review; keseluruhan majlis, final

Assalamualaikum.
Hopefully this is the last part. Hopefully...
Lepas santap yang habis beradap n tertib tu, adalah acara potong kek. Kalau ikut jadual potong kek.lepas sanding. Tak pe. Layan je.
Masa tu dah kul 1.45, jadi azan zohor dh masuk time tengah makan. Tak da la kes berkompanh time azan, alhamdulillah.


Potong kek. Kami siap main acah2 pisau sambil cucuk kek. Haha. Makcik i siap jeling pastu tengok hubby i join jugak geleng kepala dia. Sama je perangai nya budak dua orang ni.. Bebel dia.

Then ke acara bersanding dan bergambar bersama sesiapa yang nak ambil gambar dengan raja sehari ni.

the family..

the new family

kami di atas singgahsana *sila muntah* haha.
Then hantar family in law balik ke honestay and dorang gerak balik kl n johor.
About 4.30, kami buat outdoor photoshoot. Kawasan?

landasan keretapi. Ni kalau tetiba keretapi lalu camna la aku nak lari? Huhu..

kawasan resort.
Tak lama pun photoshootnya. Dalam sejam.
Balik umah, tukar outfit, sila la sambung kerja kerja mengemas..
Thats it.. One whole day dari make up 8.30pagi sehinggalah ke mengemas yang hari isninya baru habis.
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: