Thursday, May 17, 2012

Pengantin Lepas Laku

Assalamualaikum.
Bila godek godek gambar dari OP untuk MARA ni, baru perasaan betapa lepas lakunya saya untuk majlis bertandang ni. Hahaa.
Saya tak reti duduk diam. Tak reti nak control ayu langsung.


See. Few pictures masa makan beradab. I guess I miss my family a lot. So, whenever I had opportunity to sit beside my dad, we chat a lot.
My dad siap ambikkan lauk ayam part yang dia suka and letak dalam pinggan saya. Bila saya tengok pinggan, saya cakap, eh, nape engku letak sini. Engku kan suka. My dad cakap, untuk awak, makan la. *I guess he miss me a lot after the wedding* sobs. Knowing him, dia takkan bagi part ayam yang dia suka kat sesapa. Haha. So, bila dia buat macam tu, I’m so touched.
*Ema, if u read this “sah la along anak kesayangan” hahahaha…*
Actually, lega bila dah sampai part majlis bertandang. Walau banyak tetamu VVIP, I’m having fun.

No comments: