Thursday, July 12, 2012

Adorable Wedding ; Irma & Redza

Assalamualaikum.
For the first time, i amazed and adore celebrity's wedding.


Suka dengan busana irma. Memang betul betul islamik..tudung nikah dan resepsi menutup dada. Ini lah yang betul betul ikhlas tutup aurat {sedih dengan diri sendiri}.
Suka dengan bridemaids irma. Semua tutup aurat dan kemas. Dan cantik.
Dan tetamu juga menghormati majlis dengan menutup aurat.
Kisahnya tak di 'prong pang prong pang' macam awal dan scha. Kisah irma dan redza sangat ikhlas. Orang tua yang berkenan. Jodoh bukan kita pilih tapi Allah. Takda kisah2 nak melamar di propaganza ke. Persiapan ke. Tak ada.
Bertunang. Dengan siapa pun semua tertanya.
Bila dah nikah, im so grateful. They are perfect togather.
Semoga jodohnya sehingga menutup mata. Kalaulah belum kahwin, this wedding really inspire me.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 comment:

cha said...

kann. i pun suka giler tgk irma sgt manis dan sopan walaupun tak seksi tp berseri-seri