Sunday, September 22, 2013

Bcomplex Shaklee untuk bakal ibu/ mengandung

Assalamualaikum. Eeii.. Tak habis habis nak cerita pasal BComplex Shaklee ni.

BComplex Shaklee ni siapa ada asid folik. Siapa yang maaalas makan banyak banyak supplemen, ambik je la BComplex shaklee.ni. Cukup segala jenis vitamin B. Ada pulak asid folik. Kalau orang tanya, ala vitamin B jenama lain pun ada juga. Muraj jugak. Oh no.

Tengok, beza quantity vitamin dalam setiap tab. Beza gila kan? Harga? Rm53. Tu harga biasa. Bukan harga saya. Hehe. Jadi, nak tau harga saya, contact la 012 3594266.

Kalau beli set kesihatan, lagi la dapat harga kaw kaw. Tak cukup?

Pilih set mengandung untuk trimester pertama, kedua dan ketiga. Supplement shaklee.ni tahan nya lama. Puas hati.
Published with Blogger-droid v2.0.10

No comments: