Wednesday, September 25, 2013

Pengedar Shaklee: KL, Masjid Jamek, Subang, Jerantut, Temerloh, Kuala Lipis, Merapoh, Semenyih, Putrajaya, Ukay Perdana, satu malaysia


Pengedar Shaklee
Masih tercari-cari pengedar Shaklee di kawasan berdekatan anda?
Nak beli barang secara cash on delivery (COD)?
Inginkan konsultansi secara face to face?

Anda di kawasan Klang Valley (Lembah Klang) & Selangor?

Lebih spesifik di Kota Damansara, Subang Bistari, Subang Perdana, Shah Alam, Subang Jaya, Selangor?

Ataupun tempat kerja berdekatan di kawasan pengangkutan awam LRT Aliran Masjid Jamek-Kelana Jaya?

Spesifik lagi, CIMB Menara UAB, yang ada Octo tu? 

Semenyih dan Putrajaya juga masuk kawasan ye. 

Tinggal di sekitar Ukay Perdana? Pun saya boleh delivered kan. Jangan risau. Order saja. 

Nak trialke, boleh text 012 3594266.. Harga mampu!

Ataupun anda tinggal di Jerantut, Temerloh, Kuala lipis, Merapoh, Pahang? Saya juga boleh edarkan Shaklee serta nasihat dan bimbingan percuma.

Sememangnya saya adalah pengedar Shaklee untuk di kawasan yang disebutkan di atas.

Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan Shaklee serta konsultasi secara face to face dengan percuma.

Tiada bayaran pos. Semuanya boleh buat secara COD.

Tapi, andai anda berada di luar kawasan, jangan risau. Harga terbaik masih diberikan, dengan kos pos yang minima.

PM saya di FB Hanys Jehari atau WhatsApp/ message 012 3594 266.

2 comments:

Cik Siti Hajar said...

kak.. nak tahu harga vit C dan lecithin.. stargurlz89@gmail.com

Hanys Jehari said...

Slm cik siti hajar. Akak dh emel awak ye...