Tuesday, March 11, 2014

Apa yang best ESP tu?

Assalamualaikum...

Lama menyepi.
Sibuk sangat dengan CIMB dan SHAKLEE. Hehe.

Bulan ni promo ESP!
ESP tu adalah Energizing Soy Protien (ESP).

Yeay! Dua tahun sekali tau... Susah betul nak dpt harga murah gila ni.

Jom tengok apa kebaikan ESP ni???

Kenapa ESP SHAKLEE jadi protein soya pilihan ramai?

❏ Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi non-GMO (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah.

❏ Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

❏ Setiap 850g (satu tin ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

❏ ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

❏ Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur – tua dan muda.

❏ Menyediakan 14g protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk kesihatan jantung.

❏ Kandungan Indeks Glisemik (GI) yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai juga kepada penghidap diabetes.

❏ Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2x ganda daging, 4x ganda telur, dan 12x ganda susu.

❏ Ia rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid urik dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia dan tidak membebankan buah pinggang.

❏ Setiap hidangan ESP membekalkan 50% daripada Nilai Harian Kalsium untuk menyokong tulang yang kuat.

❏ Mempunyai kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat, payudara dan menapous.

❏ Mengekalkan tenaga dalam badan dan menahan rasa lapar kerana ESP membekalkan sumber tenaga berterusan ke dalam salur darah.

❏ Tiada perasa, pewarna tiruan, pemanis, kafein, atau bahan tambahan selainnya.

❏ ESP sesuai untuk vegetarian.

Lagi info tentang ESP & himpunan testimoni di sini : http://on.fb.me/12QHg5H h

Boleh tengok macam macam testimoni.
Sape nak harga meletop, bolehla pm saya kat Hanys Jehari, atau whatsapp atau text je 0123594266.

Nak beli satu?
Nak beli 6 free 1 ?
Perghhh! Dapat free membership shaklee dan cash bonus! Tu belum reward dr group khas saya lagi.. Hihi.

No comments: