Sunday, March 22, 2015

KURUS dengan ESP

Assalamualaikum...

Testimoni turun berat badan dengan ESP.

Sy pun nak share lagi tentang ESP.. Memang seperti cerita sebelumnya saya minum ESP untuk milk booster.. kulit memang jadi cantik da lembap..

Setiap pagi saya akan minum ESP tanpa miss..

Satu hari saya pergi berjumpa dengan rakan2 university sy mereka nyatakan yang saya sangat berbeza daripada saya yang dulu..

saya tidak kelihatan seperti ibu beranak 1 tetapi nampk seperti anak dara.. berat saya sebelum mengandung adalah 65kg..

Alhamdulillah selepas bersalin mula ambil ESP, berat saya kini 54kg.. Dengab ESP, berat badan saya tetap maintain walaupun saya makan dalam kuantiti yang banyak.. itulah sebab kenapa saya benar2 jatuh cinta dengan ESP..

Jom saya belanja 1 gambar..

Alhamdulillah 😊

Jom dapatkan ESP dengan harga runtuh sebelum 28MAC 2015.

your trusted shaklee dustributor
Fb hanys jehari
012 3594266

No comments: