Sunday, April 19, 2015

Dari 55kg ke 78kg

Assalamualaikum..

Tahniah suami saya sebab berjaya buat bini naik 23kg dalam 2 tahun!

Perghh. Memang terbaik sangat berat naik..  orang sekililing mengata pun buat pekak telinga je..

Bila orang start kontrol portion makanan kita..  im so stress! Saya nak makan banyak mana pun.. jangan la sibuk!
Saya nak beli chocolate ke.. janganlah sibuk!
Saya nak buat makan macam macam pun.. janganlah sibuk!

Sebab itu duit saya. Badan saya.

Bila dah naik 78kg pun.. saya tak kisah pun. Sebab belum 80kg pun kan.

Tapi bila tengok satu gambar yang di ambil orang...oh my! I need to do something!

Tapi..  macam mana nak buat?

No comments: