Wednesday, May 20, 2015

ANAK ASMA / LELAH

Assalamualaikum..  
Saya percaya..  ibu ibu, momies.. bakal momies..  mama.. omma.. ibu.. mak.. ummie.. semua nak yang TERBAIK untuk anak anak.. kan?
Saya yang belum ada anak pun, akan pastikan anak buah yang saya jaga, diberi nutrien yang sebaiknya...
Saya bagi vitamin. Saya bagi omega. Saya bagi vitamin c.
Kita tak suka tengok budak budak asyik demam kan...
Jadi, saya nak share satu SUPPLEMEN YANG TERBAIK untuk anak anak..
OMEGA bukan benda asing.. anak anak dapat dari SUSU TEPUNG.. dari TELUR.
Tapi.. adakah ianya betul betul MINYAK IKAN?
Atau sekadar LEMAK IKAN yang ada GULA?
Kalau ragu ragu dengan OMEGAGUARD SHAKLEE...
saya kongsikan testimoni momies yang mencuba dengan Omega Guard..
# ANAK ASTHMA #
Puan Surynn Zain : “Anak saya saya kasi minum Shaklee Mealshake dan OmegaGuard shaklee. Dulu bulan October & November tiap-tiap minggu semput dan terpaksa amik Nebulizer. Alhamdulillah sekarang dah OK…"
Makcik saya yang dah anak 4 pun amalkan OMEGA GUARD sebab dia asma.. 
________________________
Bulan ni ada PROMO OMEGA... beli 6 PERCUMA 1.
Nak beli 1 sahaja pun boleh .
Nak lagi MURAH DARI HARGA AHLI?
Jadi AHLI SHAKLEE MAY ni. 
Dan dapatkan FREE VITALEA  (multivitamin pertama di dunia) yang bernilai RM95 (120biji). FREE OK!
Pastikan menjadi AHLI SHAKLEE dibawah orang yang bertauliah  supaya sentiasa dapat update yang terbaik 
FB Hanys Jehari
IG @sicantikrupawan
Whatsapp/ text : +6012.3594.266 (hanys)

No comments: